نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی اخلاقی تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
  • آموزش سایه‌ای تجربه زیسته دانش‌آموزان از حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • آموزش عالی تاثیر ویدیوی مدرس به‌عنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیط‌‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
  • آموزش علوم واکاوی شایستگی‌‌‌های مدل‌سازی علمی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
  • آموزش مجازی بررسی نقش واسطه‌گری شایستگی هیجانی در رابطه تاب‌آوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
  • آموزش‌و‌پرورش اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
  • آموزش‌وپرورش واکاوی چالش‌ها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]

ا

  • انگیزش طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
  • اهمال‌کاری تحصیلی مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
  • اهمال‌کاری تحصیلی نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم‌ کلاسی ها بااهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]

ب

  • بازخورد معلم تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
  • بررسی تطبیقی مقایسه تطبیقی اجرای برنامه‌های توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی به‌سوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
  • برنامه‌ درسی زائد تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
  • برنامه‌های توسعه حرفه‌ای مقایسه تطبیقی اجرای برنامه‌های توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی به‌سوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
  • بهزیستی تحصیلی بررسی نقش واسطه‌گری شایستگی هیجانی در رابطه تاب‌آوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
  • بهزیستی تحصیلی پیش‌بینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه‌های تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
  • بی‌صداقتی تحصیلی رابطه بین قضاوت اخلاقی و بی‌صداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]

پ

  • پدیدارشناسی تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
  • پدیدارشناسی بررسی تجربة زیسته معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
  • پژوهندگی واکاوی چالش‌ها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم‌ کلاسی ها بااهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
  • تاب‌آوری تحصیلی بررسی نقش واسطه‌گری شایستگی هیجانی در رابطه تاب‌آوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
  • تجارب زیسته بررسی تجربة زیسته معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
  • تجربه زیسته تجربه زیسته دانش‌آموزان از حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • تصمیمگیری اخلاقی تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

ج

  • جوآموزشی خلاق مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]

چ

  • چالش‌ها واکاوی چالش‌ها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]

ح

  • حضور اجتماعی برخط ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطه‌گری خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
  • حضور شناختی برخط ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطه‌گری خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
  • حمایت اجتماعی نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم‌ کلاسی ها بااهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]

خ

  • خلاقیت هیجانی تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
  • خودشفقتورزی تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
  • خودکارآمدی تحصیلی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
  • خودکارآمدی رایانه‌ای ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطه‌گری خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
  • خودکارآمدی معلم تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
  • خودکنترلی رابطه بین قضاوت اخلاقی و بی‌صداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]
  • خوش‌بینی تحصیلی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر هیجان‌های تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
  • خوش‌بینی تحصیلی معلم تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]

د

  • داده‌بنیاد طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
  • دانش‌آموزان تجربه زیسته دانش‌آموزان از حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • دانش‌آموزان ابتدایی رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانش‌آموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آن‌ها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
  • دانشجویان طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
  • دانش فرامدل‌سازی واکاوی شایستگی‌‌‌های مدل‌سازی علمی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
  • درگیری تحصیلی پیش‌بینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه‌های تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
  • دوره‌های برخط ارائه مدل علّی پیش‌بینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطه‌گری خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 149-171]
  • دوزبانگی بررسی تجربة زیسته معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]

ذ

  • ذهن‌آگاهی مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]

ر

  • راهبردهای انضباطی معلمان رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانش‌آموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آن‌ها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
  • راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد‌های تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم‌ کلاسی ها بااهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 243-263]
  • رشته علوم ‌تربیتی تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]
  • رفتار اخلاقی تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
  • رفتار غیرمولد تحصیلی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
  • روش ترکیبی موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانش‌آموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
  • رویکرد دانش‌آموز محور موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانش‌آموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
  • رویکرد معلم به تدریس تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]

س

  • ساختار کلاس نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین ساختار کلاس و رفتار غیرمولد تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 126-148]
  • ساختار هدف کلاس تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
  • سازنده‌گرایی اجتماعی موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانش‌آموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
  • سرما‍یه‌های تحولی پیش‌بینی درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه‌های تحولی با میانجیگری بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 224-238]
  • سودمند‌گرایی طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]

ش

  • شایستگی مدل‌سازی واکاوی شایستگی‌‌‌های مدل‌سازی علمی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
  • شایستگی هیجانی بررسی نقش واسطه‌گری شایستگی هیجانی در رابطه تاب‌آوری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 73-104]
  • شایستگی هیجانی- اجتماعی مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
  • شرم تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]

ط

  • طراحی عاطفی تاثیر ویدیوی مدرس به‌عنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیط‌‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]

ع

  • عاطفه نسبت به معلم رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانش‌آموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آن‌ها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]
  • عوامل کارآمدی مطالب درسی تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]

ف

  • فرسودگی تحصیلی مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
  • فرهنگ دانشگاه رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
  • فشارزاهای تحصیلی مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-90]
  • فناوری اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]

ق

  • قصد اخلاقی تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
  • قضاوت اخلاقی تأثیر آموزش خودشفقت‌ورزی بر فرایندهای تصمیم‌گیری اخلاقی نوجوانان دختر [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]
  • قضاوت اخلاقی رابطه بین قضاوت اخلاقی و بی‌صداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 185-203]

ک

  • کلاس‌های فوق‌برنامه تجربه زیسته دانش‌آموزان از حضور در کلاس‌های فوق‌برنامه: ارائه مدل پارادایمیک [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 91-115]
  • کنکور اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر هیجان‌های تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]

گ

  • گرایش به یادگیری مادام‌العمر رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادام‌العمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
  • گناه تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]

م

  • مثبت‌اندیشی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر هیجان‌های تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]
  • مدارس شادگان بررسی تجربة زیسته معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی شادگان از مشکلات دوزبانگی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 239-257]
  • مدل‌سازی واکاوی شایستگی‌‌‌های مدل‌سازی علمی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 105-125]
  • مدل مفهومی طراحی مدل مفهومی نیمرخ انگیزشی دانشجویان: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 172-198]
  • معلمان مقایسه تطبیقی اجرای برنامه‌های توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی در ایران و کشورهای منتخب: گامی به‌سوی عمل [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 258-279]
  • معلمان زبان انگلیسی موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانش‌آموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 220-242]
  • معلمان و موانع واکاوی چالش‌ها و موانع اصلی بازدارنده پژوهندگی معلمان در آموزش‌وپرورش استان آذربایجان شرقی: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
  • معلول مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]
  • مهارت‌های زندگی مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان معلول جسمی- حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 44-72]

ن

  • نگرش به یادگیری رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانش‌آموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آن‌ها به یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 116-128]

و

  • ویدیوی مدرس تاثیر ویدیوی مدرس به‌عنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیط‌‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]

ه

  • هیجانات پیشرفت معلم تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی‌گری خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 129-162]
  • هیجان معلم تبیین هیجانات شرم و گناه دانش‌آموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطه‌ای بازخورد معلم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 26-46]
  • هیجان‌های تحصیلی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر هیجان‌های تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 29-43]

ی

  • یادگیری اولویت‌بندی مولفه‌های فناوری یادگیری در آموزش‌و‌پرورش با تکنیک سلسله‌مراتب تحلیلی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-25]
  • یادگیری چندرسانه‌ای تاثیر ویدیوی مدرس به‌عنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیط‌‌های یادگیری چندرسانه‌ای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 204-219]
  • یادگیری زائد تحلیل ادراک دانشجویان از راهکارهای پیشگیری از یادگیری زائد و عوامل کارآمدی و ناکارآمدی مطالب درسی در رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-223]